Monday, October 15, 2012

Kenali Autisme

Jadi parent ni banyak benda kena belajar. Aku adalah ibu baru. Jadi banyak benda nak belajar lagi.

Hari tu aku baca gosip kat forum. Thread Rita Rudaini. Pastu ada orang paste gambar anak dia susun kasut dia cantiiik sangat. Then ade forummer cakap risau plak dia takut anak RR tu ada tanda autisme. Aku dah la tak tau ape benda tanda autisme so rasa macam pelik la takkan susun barang cantik2 pon kire autisme kan. So aku pon harus study nih..And ape2 pun kita minta dijauhkan la anak RR tu tanda autisme kan..Hope Rayyan yang hensem tu ok2 je, sekadar main2 je.

Mintak dijauhkan penyakit ni atau apa jua penyakit lain kena kat anak aku, anak kawan2 dan anak sapa jelah.

Then ada forummer paste ni. So jom sharing:

Semoga anakku dijauhkan dengan penyakit2 ini..Amin Ya Rabbal Alamin.

Sekadar berkongsi dengan rakan2 untuk tujuan pembelajaran dan pengetahuan, k.

No comments: