Monday, October 1, 2012

Situasi yang tidak memihak kepada aku

Ok fine! Ada 2 tempat yang aku paling benci bila ini terjadi.
Situasi yang langsung tak memihak kepada aku, malah orang akan ingat itu angkara aku.



Amacam? Saspen tak?

Situasi 1: Dalam Lif.
Aku dari level G nak ke level 3. Masa aku masuk berdua dengan orang lain.
Kebetulan orang tu kentut atau orang tu badan dia bau busuk(yang badan busuk ni selalu kena masa kat company XXX dulu, bau yenna tengik gila keti dia).
Tiba di level 1 dia keluar lif. Bau kentut or bau badan dia masih kuat likat melekat dalam lif tadi.
Tinggal aku seorang di dalam lif di level 1.
Sampai di level 2 ada orang lain masuk.
OMG! Apakah salah aku apabila orang itu pandang slack je kat aku.
Kentut dan bau badan itu bukan saya yang punye.
Bab bau badan ok la sebab biasanya aku selaku hantu perfume akan make sure perfume melekat kat badan aku..so orang will not assume tu bau badan aku.
Tapi bau kentut??? Di manakah keadilan untukku??

Penyelesaian: Aku tutup idung supaya orang tu tau bau tu dari level bawah tadi. Tapi kadang-kadang ade kes orang tu pulak kecik ati sebab dia ingat aku anggap dia pulak yang busuk sebab aku berdua je dengan dia dalam lif tu pon.

Damn..



Situasi 2: Toilet.
Aku masuk shi-shi..
Orang lain tengah verak..Busuk gila.
Lepas tu dia dah siap verak. Keluar.
Dia dah tak wujud dalam toilet tu.
Bau masih melekat busuk teramat.
Masuk orang lain, berada di pintu toilet.
Aku siap shi-shi..nak keluar toilet.
DAMNNNNN. Orang tu ingat aku yang verak busuk yang tak boleh blah tu..

Benci tauuu!!!


Solution: kalau aku kenal orang latest yg masuk yang ingat aku yg berak tu aku bagitau jelah dia BUKAN AKU YANG BERAK, OKEY!!!

kalau aku tak kenal, aku terpaksa lah blah je dalam redhoooo...


Uols penah kena???




2 comments:

dd dudu said...

hahaha funny2. paham2, penah gak malu sebab tu, sungguh x memihak.


cakaplaa sambil ngomel2 kuar dr toilet smbil geleng2 kepala tutup hidung hehehehe mcm bukan kite punye ;p

Ezzan Yusop said...

hahahaha...

serius kelakar...