Tuesday, November 23, 2010

penat..

Korang, kalau pregnant tak elok eh travel jauh2 dan kerap?

Aku ni kan baru je balik dari cuti raya haji kat Kelantan. Jauh la kan campur2 jam ada la dalam 7-8 hours dalam kereta.
Masa from KL-Kelate tu memang penat dan sakit sangat pinggang aku sampai nak duduk pun tak tau dah macam mana. 2-3 hari jugak baru OK. T_T Balik umah mentua pun duduk2 atas sofa pun tak tau nak duduk mcm mana. Kalau balik rumah mak aku takpe, aku belasah la mengangkang pun janji selesa. Seksa jugak ek sakit pinggang. Ni baru nak masuk 5 bulan pregnant. Nanti dah perut lagi besar mcm
Then masa nak balik KL semula lagi 6-7hours. Penat.

Lepas ni aku ada outstation kena pergi Langkawi pulak this weekend. Ntah bape jam la agaknye. Stess betul aku. Kesian baby..Mak sakit takpe lagi. Cume kesian takut baby tak selesa banyak sangat hentakan2 dlm kereta ke ape.

Yela naik kete ofis kan, kalau hubby yg drive takpe, dia sayang bini, sayang anak,hati2..Ni driver opis yg drive ntah macam manee laa dia belasah kete tu nanti.Biasa aku naik ganas je dorang drive. Dah la bengkel ni wajib kene pergi. T_T T_T...Pastu naik kete dengan opis mate harusla kena jaga perilaku. Takkan la aku nak baring2 kangkang2 nak bagi selesa. Dh la travel lama. Selang sehari nak kena balik KL balik. T_T uhuk. Benci. Takde mood dah. Tak kisah la Langkawi ke ape ke, aku nak rehat je. Aku tak nak shopping2. Shopping kat KL je cukup la. Takde mood nak shopping dlm keadaan tak selesa dan sakit. uuuuuuuuuuuuu

Dear hubby, doakan baby dan mummy/mama selamat eh..Sorry kene tinggal hubby weekend ni. Jaga diri elok2 dan doakan semuanya selamat. We love you...Moga kita dapat jumpe lagi....amin

No comments: