Friday, December 17, 2010

Aku gemok


Hehehe inilah saya yang dah kembang semangkuk, ntah la..ntah2 dah 3-4 mangkuk dh punye kembang.
Sori la muke  tangan segala kene conteng2 sbb suami iols ngamukkss nanti tayang gmbar nampak lengan ngan rambut. Sooo muslimah kan? ;) Aurat uolss....
Ni kat fitting room la..cube tengok lengan, kusssss semangat....Mcm mana nak kecikkan balik nih...
Eh baju ni buruk ke x? Masa try selesa je. Tapi tak beli pon takut leh pakai jap je sebab nanti kembang lagi..Tapi mcm nak gi beli je..Daddy jom gi beli..wah tetibe daddy kan..motip?

Ni bukan baju preggy tapi ala2 jeeee...Skirt tu pon mcm bukan skirt preggy tp getah dia very stretchable..sukeeee..harga skirt tu 29 hengget je boleh? Tekejut aku...

3 comments:

dd dudu said...

rangka kecik hehe

nak tengok muka. pu~

pestisid said...

ala ilusi optik kot gamba ni..sebenanye bukan RANGKA tapi dah jadik NANGKA la uols...

nak g beli baju kt mines arini..yeyeaaahhh

yienjr said...

xnampak perot pon..