Thursday, December 23, 2010

Contraction????

Aku agak kerisauan sebab perut selalu rasa sakit2.
Masa checkup last month ada tanya doc, doc cakap maybe u ni cepat rasa contraction.
Contraction ni dia depends pada orang jugak.
Ada orang cepat rasa. Ada org nak bersalin baru rasa.
Sakit tu ala2 tegang2 sikit.

Hari tu masa tido tetibe kaki kanan kejang.
Sampai sekarang sakit lagi.
And then sakit tu buatkan badan aku sakit2.
Sampai sakit pinggang dan sometimes sakit kat perut.

Aku risau gak takut ape2 berlaku kat baby.
Tapi baby sangat aktif bergerak sekarang.
Since baby sangat2 aktif, so aku assume takde ape yg tak elok berlaku.
Nanti next checkup aku tanya la doktor.
Baby kuat sangat gerak2 kalau Edy pegang perut.
Mcm manja je ngan Edy. Kalau Edy pegang dia gerak lebih2.
Kalau aku pegang kadang2 dia buat dunno je hahaha.

Hish, now risau..sebab...
Sakit perut ke, pinggang, aku tak pasti sebab tak boleh beza.
Perut dah start besar kan..
So sakit pinggang ke, perut ek?
Tapi lenguh2 sesangat. T_T
Sape yg pernah pregnant pernah rasa sakit camni?

No comments: