Saturday, January 15, 2011

Template Mode Gender Baby, uols

Haha, saje je tukar template.
Mood dia ala2 meraikan gender baby nih, insyaAllah.
Baby girl la kan. Dah 3x scan memang jelas jek die punye tut.
Langsung tak mau selindung tau anak i, tunjuk sejelas2nya. Tak malu ke, anakanda? Hikhik.
Cume nye saya memang langsung tak minat color pink.
So, nanti saya cari alternative colors for baby girl lah, like purple ke, green apple ke.
Entah la apsal tah aku tak minat betul kale pink. Sori ek ciare, takde kaitan ngan mane2 individu hahah.
Aku memang camni, tak suke pink.
Kadang2 takpelah. Selalu2 tu,errrr so not me. Tapi sejak preggy ni layan lak kale pink kadang2.

Template ni sah2 la download je kan, kosser aku nak create layout sendiri2 semata2 blog aku yang bersawang sentiasa ni. Now aku tengah belajar wordpress development. Masyuk rupenye ye develop wordpress utk corporate ni. Hehe. Dah tau ah sikit2, tapi utk blogger, create XML code ni memang x pandai dan x minat langsung nak belajar. Ntah2 senang je sebenanye.


Saje je nak tunjuk hikkk..Anak i..

Erk nampak menakutkan eh gambarajah di atas? Sebenanye nampak mcm tu sebab air uri melekat2 tu. Bila 4d capture, dia nampak ala2 keratan rentas gitu lah. Aku sebelum2 ni pun tak faham kalau tengok gambar kawan2 yang scan anak dorang. Now dah paham sbb doc ada explain.

So, gambar yang kite nampak memang macam comot2. Plus, masa scan tu anak i tengah songsang, kepala kat atas pastu dia bwh air uri..Susah gak nak nampak, penat doktor usik2 dia bagi die gerak bagi nampak muka..Agak x puas ati ah gak sebab banyak nampak air je dari nampak baby. Tapi, at least dah pernah nampak, kan, syukur semua selamat. Alhamdulillah.

Eh motip entry ni tetibe jadi entry 4d scan? bukan nak bgtau pasal template je ke. Hikhik, ok lah bye.

No comments: