Friday, June 17, 2011

Dear husband,

Selamat Hari Bapa...!
Terima kasih atas segala-galanya.
Terima kasih sudi menjadikan saya isterimu..walaupun saya ni degil kepala batu, keras lagi dari batu, tapi masih tetap bersabar..
Terima kasih sebab sudi berkongsi suka dan duka bersama-sama.
Terima kasih sebab menjaga isterimu ini sebaik-baiknya.
Terima kasih sebab penat lelah ulang-alik jauh2 sepanjang 3 bulan berpantang ini. Saya tau poket awak sangat rabak kerana isteri dan anakmu ini..
Terima kasih sebab bersama-sama saya mengharungi saat getir melahirkan Kamilia Imani.
Terima kasih kerana menjaga saya sewaktu sihat dan sakit, sewaktu mengandung, melahirkan dan berpantang.
Terima kasih menyediakan segala-gala yang terbaik untuk isteri dan anakmu.
Terima kasih kerana zuriat ini..


Terima kasih atas segala-galanya.

Selamat Hari Bapa, Papa Kamilia Imani.
I love You.
Kamilia Imani Loves You.
And We Love You.............forever..


Dari Kamilia Imani dan mamanya...

































Untuk papa...


Tapi................
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.

.














Jangan mintak anak nombor 2 cepat sangat, hokey!

No comments: