Thursday, July 22, 2010

ooo macam tu...

Apsal aku gedik eh. Bila blog up and running, aku malas nak update.
Bila aku tutup akaun je,, aku gatal nak bukak n blog again..
Penat nih. Baru habis kursus yg maha hazab..
Biasa la keje go*** ni kan macam2 benda nak kena lulus before confirm.
Ber exam2 bagai lagi.Aku risau ni sebab tadi aku jawab kan main banyak pages.
Ada 1 soalan tu 15 marks, essay. Laju gile jawab. Last2 dapat tau aku tersalah bagi jawapan.
This is so shit. Uuuuuuuuuuu sedih. Harap2 yang lain semua betul fullmark. Wah, yakin gitu kan.
Kellez...ko hado? hahaha.

Jadi untuk mengubati kesedihan ayuhlah balik kampung.
Kellez kau, sedih2 balik kampung kan.
Sebab aku malas nak kerja lagi esok. Takde mood.
Aku tengah tension nih sbb sepanjang kursus aku asyik bangun awal bute je like 3am, nak study.
Huhu, sangat bukan aku. Gile serius beb bangun pagi2 sebab nak study.
Ala2 dunia hampir kiamat gituh, aku study maut kan. Maut ke???? Hahaha.

Tapi semalam ingat nak study, last2 tengok sex and the city, boleh?
hari2 dari hari 1st aku konon2 nak study tapi last2 tengok Chuck la, movie itu la, ini la..

Sepanjang berkursus juga terima kasih diucapkan kepada suami sebab beliau sangat rajin.
Rajin gila hari2 masak. Nak harap bini dia, bini dia malas. Ngaku jela kan malas, senang.
Takyah la buat2 alasan penat la, ape la. Kan senang ngaku malas je. Hahaha.
baby boi besar..(erk mcm asam boi dan amat geli sekali gelaran baby boi..kof2),
InsyaAllah, saya akan rajin2 ye lepas ni..

Teringat lak pesan sorang akak masa pegi kursus.
Dia cakap laki cepat bosan. Tahun ketiga dan ke atas kawin nanti akan nampak la sikap bosan dorang tu.
So, sebagai isteri kena jaga 3 perkara pada suami iaitu makan, pakai dan sex.
Motip tauuu akak secara terbuka je sebut pasal sex. Malu sangat i dengar. kof2.
Harap2 tak terjadi pada diri sendiri, kawan2 dan sedara mara..Jauhkan jauhkan jauhkannnnnnn

Semoga suami tidak bosan dengan isterimu ini. Saya berikrar akan menjaga suami saya dengan baik.
Piagam Pelanggan Puan Lisa.
(MENJAGA SUAMI DENGAN BAIK).
Pelanggan=En Eddy.

Semoga mencapai piagam tersebut.
hikhik..
Sori aku dah gila, so entry sangatlah merapu.
Sekian, terima kasih.

Bai.

1 comment:

rosealley said...

haha, Piagam Pelanggan Puan Lisa tu, klaka