Wednesday, March 28, 2012

kenapa tak update?

hai uols. malas betul nak update blog kan.ala2 tak kuasa gitu.maybe sbb buat blog memang nak hilangkan boring kot dulu.tapi masa tu twitter belum glemer.so semua orang nak berblog.

Now aku banyak melayan fb ngan twitter.fb layan sbb suka skodeng kawan2 yang upload gamba anak masing2 yg semua comey2 tuh..and of kos la jugak sebab nak cekidaut online shop kat fb.pasni aku pon nak bukak kedai kat pesbuk gak.dh lama nak bukak tapi busy gile kot asyik kena ganti org tu..org ni je aku kat opis.

Twitter pon rajin gak sbbnyeeeee...aku hari2 kena join meeting yg x produktif..so baik aku menjoyah kt tweet tu. lagi satu aku mmg ngadap fb n tweet masa susukan anak.anak aku kuat mnyusu oiii and lama..kadng dh tido dh tp tetap takmo lepaskn dotdotku..manja ini budk haaaa..

ni pon dia  tido tp nak tido atas riba lak.lenguh gile dah aku ni.tu yg update blog utk mengatasi boring tu..adik aku lak balik kelantan malam ni.oh now adik aku duk umah aku :) so x de la imani ni hari2 ngadap mak pak nye je sampai dah manja melampau.

erk aku tensen la menaip pakai bb nih.so aku nak stop jela. ok bye

No comments: