Friday, March 2, 2012

Pain..

Wey aku sakit gigi. Sapa tau camne nak ilangkan boleh tolong tak? Ubat ape2 ke nak sapu. Ada org suggest sapu 5 menet dengan colgate Aku  x nak ah asyik makan pain killer je sebab breastfeed kan..nanti effect ape2 ke anak aku ke.

Sakit gile wey sampai aku rasa muka aku senget dah ke ape. kalau gi dentist mesti dia cabut ni. Sakitnye berpunca sebab ada gigi tambahan tetibe menyelit kat ruang gigi yang sepatutnya. So dia macam dah tolak2 gigi yang sepatutnye memang kat situ. Tu yang sakit kot. Aku rasa la. Tapi gigi parasit ni dah lama la ada cuma dia punye tempat tu macam menyelit dan tak muat.

Dah la kan anak aku pukul aku kat situ semalam pakai blackberry torch yg berat nih, belah lagi satu plak kena ulcer sebab dia pegi korek2 mulut aku. Then bibir aku atas bawah jadi kering. Mulut lak sakit, gigi pun sakit. Aghhhh sakitnyaa...

No comments: