Sunday, July 31, 2011

Eh uols kena baca niii

Uollss, aku jual stroller tau. Tiba-tiba jadi usahawan stroller motip? Asalnya nak beli kat Imani pastu Edy jumpa supplier yang boleh bagi harga lagi murah dari market price. Maka we all berikrar untuk menjual stroller. Siap ikrar ni tau, betapa serius nya weols.

Blog jual stroller tak siap lagi tapi dah ada, nanti aku touch up bila anak tido. Tapi yang we all jual ni jenis branded2. Sapa-sapa peminat sejati stroller boleh la beli. Kalau dengan kawan-kawan yang terer pujuk, boleh bayar 2x. Kalau lagi terer pujuk boleh bayar 3x. Hahah. Boleh maju ke noks, bisnes gini. Ala, sementara aku ada duit simpanan nih kan, katanya. Kalau tak cukup duit aku pinjam duit Imani buat modal keh keh. Motif?? Nanti aku usahakan sampai korang boleh bayar pakai kad kredit. Serius ni tau.

Apa-apa hal pegi terjah blog tak siap yang Edy buat ni(pasal tak siap, so aku cakap Edy yg buat, kalau dah siap nanti aku mengaku la aku yang buat keh keh). U ols jangan risau ini betul2 kejadian, bukan cobaan tau, dan item adalah baru punye.
brandedstroller.blogspot.com. sila rujuk lampiran di blog tersebut haha. Apa-apa hal, untuk kecur liur sila tengok video betapa gojes nya stroller itu. Aku feeling2 nih nak pakai bugaboo yang sangat adorable itu. Wah, berangan sangat!

Kalau tak caya, nah tengok link ni stroller comparison nih:
http://pregnant.thebump.com/pregnancy/baby-registry/articles/top-10-strollers.aspx

Best kan uolss. Meh berangan dulu pastu check price dengan aku. Memang la harga dia 2,3ribu gitu tapi dengan aku kan dapat murah. Boleh bayar 2x pulak tuh, mana ada orang bagi bayar ansuran noks..Nanti tanya la aku, aku akan bisikkan harga rahsia kat u olls. Tata.

Eh lupa nak bagitau, aku jual quinny buzz travel system tau, sekali dengan bassinet dan maxi cosi car seat then, phil & ted, pastu stokke xplory pastu lagi, bugaboo cameleon. Sapa2 rasa tak pernah dengar baik uols up to date sikit , mcm aku, semalam tak kenal lagi stroller2 ni tiba-tiba hari ni dah jual..Kellas tak? So, uols jgn ketinggalan k...Ok lah , dah betul2 tata nih, TATA...!

2 comments:

Shy Syaz said...

wahh..cantiknye stroller. tp malangnye aku kene beli kete baru dulu kalo x kene ikat stroller atas bumbung savvy..
huhuh..nk nanges jap..

bini edy said...

shy ko beli ah kete baru dulu pastu beli stroller kat aku hehehehe..nanti aku test dulu smue2 tu..hahaha..