Thursday, August 11, 2011

Kami berdua je.

Uwaaah lamanya aku tak online dari laptop cabuk nih. Compaq. Rasa macam tebalnyeeeeeeeee laptop nih. Kehkeh, pasal biasanya aku numpang laptop suami. Pastu kan semalam Edy bawak balik ipad 2 dengan blackberry playbook. Ops bukan weols punya lah, tapi projek dia punya. Bestnye. Jakun jap. Tapi memang best ah.

Mula-mula aku kutuk si playbook tu sebab lembab sikit kot. Tiba-tiba dah terer guna rasa macam best je pulak.Tapi ipad 2 vs playbook, aku rasa aku di pihak ipad 2 kot. Ipad 2 adalah sangat laju, tap tap jari jek cinggg keluar apa-apa nak bukak tu. Playbook slow sikit, nak boot pun agak lambat ah. Dah la kecik kan, ipad ala-ala saujana mata memandang. So nak browsing or main game adalah syok sikit, plus designnya lebih cantik.

Dua-dua pon best tapi aku nekad untuk memiliki ipad 2. Eh aku rasa bakal memiliki kot, rasanya Edy ada order dah kat aku, hadiah bersalin. Motif ada hadiah? Hahah ni aku declare sendiri. Hihi.

Nih jumpa comparison antara tablet2 gadjet. Aku dah tak pandang yang kanan2 tu, tengok Ipad dengan BB Playbook je. Tapi dari segi kamera nampak macam menang Playbook jek kan. Aghh tak kira nak menangkan Ipad 2 jugak.

Credit to technobuffalo.com. Klik ah kalau nak view besar-besar uols.

Anyway, sangat patah kaki kot hari ni, esok dan lusa, sebab Edy pergi Jakarta. Maka tinggallah aku berdua dengan si kecik. Tak tau lah boleh ke tak nih nak handle. Harap-harap semuanya O.K. Dah la Edy takde contact lagi nih, dah sampai ke belum ke apa. Ni konfem line telepon takde roaming ni. Syg, cepat-cepat gi beli pulsar.

p/s to mu hubby: Kalau sempat, belikan perfume kat airport, pastu belikan telekung, pastu dress untuk Imani, ok. We love u.

Tata.

No comments: