Wednesday, April 14, 2010

Ini memang lagenda

Eh tiba-tiba je kan bila blog baru putih bersih tanpa sebarang noda, cercaan semua tu,
rajin pulak nak update.
2x sehari.
Hihi.


Sempena aku menjelajah internet tadi, ni hah..
Trailer Legenda Budak Setan:

Eh tiba-tiba lupa la macam mana nak embed youtube.
Kejap..









Hah dapat pon.
Weh trailer best, sinematografi cantik, kisah memang copy+paste novel.
Sedih.


Jadi sekarang, secara bersungguh-sungguh aku nak dapatkan novel.
1.Lagenda Budak Setan

2. Katerina

3.

Novel ni sedih yang amat. Huhu, saya ngaku saya nangis baca novel ni.
Sebab tu la nak pinjam balik.
Eh ape ni? Nak beli la, bukan pinjam.
So siapa-siapa tahu mana nak beli, tolong bagitau, ye.
Tershashul (cakap mcm orang asli dalam adamaya) kantoi tengok adamaya
Kot-kot la aku baca novel ni nanti jadi perempuan baik, sopan, menghargai suami. Kan kan?
Motif sangat.






Cakap jela nak beli buku ni kan senang.



Sekian.
-Puan L.
(perlu ke signature camni? Hahah)

3 comments:

dd dudu said...

aduhh rindunyee zaman ahadiat akasha ni dulu.. bace gak novel ni tp x sume laaa.. ade muvi die? xtau pownnn.. eeeii teruja nyee nak tgk video ni.. xpe load je dulu, kang ptg siket bile line clear sy tgk.. x saba nyeeeeee nak tgkkkk

motip x reply ym ko tp comment kat blog?
haha jgn mara kuri2.

shy_wani said...

ade kedai buku kat area bangi..dlm pkns..arituh ade nmpk buku2 se-era yg camtuh. cuba aa try cr..

dd dudu said...

dah tengok, baru tgk hehe

besnyeeeeee xsaba nak tgkkkk cite diee kang