Tuesday, March 15, 2011

Robot ke kayu?

Ish aku kan kalau tgk tv cukup anti kalau Rosyam Nor berlakon. Sebab dia bajet muda. Tau laa cite tu production dia yg produce kan. Jimat kos ke ape, watak fresh grad umur 20s pun sendiri yang ambik. Kelaka laa..Nama plak asyik2 Haikal, Daniel, Iskandar. Cube ko ambik nama Jusoh ke,Mahmud ke. Kan? Pastu yang jadi mak dia plak, Rosnah Mat Aris la, Aida Khalida la. Motif mak dengan anak dekat2 sebaya jek?

Tapi tak tau kenapa aku terfollow plak cite trilogi cinta tv1 tu. Skang ni suke tgk drama melayu. Motif? Sebab ngandung ke? hahaha salahkan ngandung pulak. Maybe sebab asalnya weekend kalau ada kat rumah pun, Astrok memang tak tayang cerita best2. Pdahal weekend. Duk laaaa ulang2 cite Indon yang tah ape2 tu. Cenel movie pun ulang2 gak. Last2 aku tengok gak laa trilogi cinta ni. Sebab aku suka mak rosyam tu berleter kot mula2. Skang ni kalau ingat, tengok la.

Tapi ada sorang pelakon tu, menyampah betul aku. Memang kayu betul. Robot pun ada. Kejung nak mampus die belakon. Nama dia Reza Hasbi aku check2 kat senarai pelakon semalam. Oh tetibe tadi google, rupanya peserta pilih kasih eh? kosser aku nak kenal budak2 pilih kasih ni. Ya ampun...kejung yg amat. Belakon kelaka je..Tak seswaiiii! Motip rosyam ambik dia ni belakon.


(sepatutnya kat sini gamba mamat robocop. tapi  blogger tak leh load image attachment? jap lagi la tambah)

Oh aku pun bukak FB dia. Motip ade org gigih komen cakap lakonan dia sangat best, mantap bagai? Hakhakhakkkkkkkkkkkkkkk robocop sangat mamat neh belakon.

Oklah, tu je nak merapu.

Aku letih nak kerja sebenanya. Memang sentiasa sakit2 rahim dan kaki skang ni. Dah la kena drive. Tekan2 clutch. Padan muka aku, dulu semua org suruh beli kete auto, aku degil nak manual sebab nak rempit, boleh? Menyesal kemudian, tidak berguna. Sapa nak beli kete aku?

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ko naik kete ape? Nak jual betul ke? Brapa nak jual?