Wednesday, October 12, 2011

Antu Pompuan?

Eh misteri nya. Dah 2x berlaku. Kat PC aku ni, bila aku nak login ebuddy kan, memula kali pertama tiba2 mcm dah ada nick lain instead of nick aku kat situ. PC ni macam digunakan orang lain dan history org tu lekat kat PC ni. AKu lupa nick apa. Tapi tetibe pagi ni ada nick lain plak, antu_pompuan ape benda tah. Coi tak? Uols takut tak? Aku tak takut pun, tapi kalau betul antu tu main PC aku ni, kau nak main, kau main malam2, masa aku takde kat opis. Jangan kacau aku okeh. Aku x minat nak kawan. Misteri tak? Sebab PC aku ni aku sorang je guna and aku duduk dalam bilik dan dalam bilik ni ada aku sorang je dengan barang2 aku. Kalau balik keja kan, aku akan kunci dan memang tak akan ada orang masuk bilik ni.

Hari tu (dah lama la jugak), budak2 opis aku yg duduk luar tu kena. Barang2 dorang mcm ada orang alihkan, kadang2 mcm kena sorok, pastu 3,4 hari kemudian jumpe balik. Adakah opis aku berpuaka sebab semua dalam opis ni mulut puaka? Aku tak tau..Yang penting, mulut biar puaka, hati mesti baik.
Ok dah, nak sambung keja.

xxxxxxxxxxxx
eh tetibe nak sambung balik. aku meneruskan CSI terhadap antu pompuan. ok nick nih appear kat login screen aku: antu_p0mpuan87
aku pon google laaa..jumpa nih

oh, ade blog rupenye..aku pon tengok user profile:

Yang penting, Industry: Government. Keja gomen kan kau antu. Tapi motip tetibe nick dia appear kat login screen aku? Aku pon tak paham macam mane bleh jadi. Untuk empunya diri, aku tak tau ah cmne kau punye nick ni boleh ada kat PC aku..Misterinye luuuuuuu...

Ok dah. ni betul2 babai. Bye!

1 comment:

Ezzan Yusop said...

dia remote kot dr memana....cewah...