Friday, October 14, 2011

Terjun

Malam tadi tido kejap pastu bangun siapkan kerja rumah. Kerja rumah means kerja-kerja suri rumah bukan kerja opis bawak balik ke rumah. Oww sungguh tak kuasa.

Pastu sambung tido pukul 5.30, mimpi orang Arab datang rumah aku. Pakcik aku bukakkan pintu sebab orang Arab tu cakap nak mintak tolong ape tah. Pastu aku pon sokseksoksek la kan aku syak orang Arab tu nak menyamun kitorang(dalam mimpi pun hati busuk). Pastu tetibe orang Arab tu bawak red wine pulak, tetiba ada je kan, masa masuk rumah red wine takde. Pastu dah mabuk2 terus pergi beranda umah aku pastu dia tarik langsir pastu die terjun dari  tingkat 11.

Pastu mati kot orang tu. Kemudian aku dengar ada orang bersorak2 dan tepuk2 tangan. Motip korang gile ke ape orang mati bersorak2 pulak. Pastu tetiba bunyi tet tett tettt tettt hah sudah ape dia? Rupa2nya bunyi alarm handphone. Penat la duk tekan2 keypad, tak stop2 gak bunyi, ceh patut la rupa-rupanya tekan kat belakang handphone. Itu je sekian entry bodoh gila. Sapa baca dia pandai. Kesian siapa baca. T_T

1 comment:

Ezzan Yusop said...

hahaha kelakarnyaaaa mimpiii nii!!! adeh sakit perut gelak...kah! kah! kah!