Friday, April 1, 2011

jahanam betul

Sebenanye esok aku cuti sbb ade checkup.
So aku malas nak masuk opis
Tp skang dah 2am lebih, aku takleh nak tido lagi sebab tgh betulkan keja aku.
Ada manusia kategori 5series, kubur dh kata mari mariii cinta sakteeeyy, sibuk je nak kacau benda2 aku dah buat dengan jayanya.
Kebanyakan benda aku dah setelkan awal2 dah tanpa error, lepas tu ada manusia jembalang ni pegi ubah2 lepas tu error.
Lepas tu email2 aku suruh betulkan balik.
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  ca ya nun alif bukitttttttt ko ni apehall? semua kerja org ko nak masuk campur ape kejadah? Kalau menyenangkan orang takpe, lagi menyusahkan sebab ko tu bukan pandai nak buat tapi belagak tau buat semua.
Kan dah jahanam keja aku. Pastu ko ambik masa 5 jam nak betulkan.Ko dah rosakkan2 semua benda pastu ko komplen benda tu tak jalan la itu ini, pastu ko suruh aku, aku setel 5 menet je. Tapi ko paham ke tak perasaan aku yg dah siapkan benda tu elok2 sebelum ni tetibe kena buat balik sbb ko jahanamkan????
choi lahhh!! hangen sesangat aku malam nih sbb ade orang ngacau keja aku.
ughhhhhhhhhhhhhhhhh kenapala aku ditakdirkan bertemu manusia jenis ni?????
sesungguhnya aku terpaksa pasrah sbb aku terpaksa buat keja ni sebab aku terpaksa keje kat sini sebab atas permintaan mak aku..boleh????
bila laa manusia 5 series ni nak nyah dari kehidupan aku. ko tu dh old fashion,jgn belagak tau semua benda lantas menjahanamkan keja2 orang.
sekian amarah saya! harap2 malam ni aku mimpi tikam2 orang tu, baru puas ati aku.
aghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!










sambung sikit:
edy dah tido. kalau dia tau masa ni aku tgh buat keja lagi mesti dia marah, dia x suke aku bwk balik keja pastu ngadap jee keje smpai lewat malam. tapi aku terpaksa aaa sebab manusia 5series yg tak bermutu tu memang menyusahkan hidup aku..weyy aku nak resign laaaaa!!!!!!!!!!!!!woi nasib baik aku masuk situ tau, kalau tak gasak la ko buat keja tu sendiri2.nanti aku beranak, aku cuti puas2 3 bulan..kalau x puas lagi, aku resign terus sbb aku bencciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dia.

tensen betul dah la aku merempat umah cousin aku ni kat shah alam, depan demc jek..sebab umah aku tu tangki air pecah, balik2 keja takde air..memang jadaaaaaaaaaaaaaaaah sangat dah la esok aku checkup kena seluk bawah tu..takkan tak mandi wey!!

2 comments:

sugar.coated.mommy said...

sila citerkan pengalaman diseluk ye esok. ai tunggu~~

Anonymous said...

haha..nk terberanak tu..aku rase dekat 18x seluk..pas sorang ke sorang nk tgk jln..tahniah kengkawan..berjaya smpi ke tahap ini sudah..semoga semua selamat!!:)
-sari