Friday, April 8, 2011

Sila keluar

Malam ni aku dan edy nak berbincang secara serius dengan baby.
Baby dalam perut.
Hak haaaaaaaaaaaaak.
Boleh ke nak nego2 nih?

Biasa baby ni dia respon laju kalau Edy yg borak2 dengan dia sebab Edy rapatkan mulut ke perut.
Kalau aku, erkk mcm kena jerit sikit kot kalau dia nak ckp dengan dia kasi die dengar.
Mesti dia cakap hey makcik mana ni macam Misae jerit2. Kih kih kih.
Abis tu, macam mana aku nak rapatkan mulut ke perut? Cuba pikir. Jangan bayangkan okey! Buruk!!!

Nak nego dengan baby suruh dia keluar awal sikit. Now dah 38 week++ ni.
Kenapa baby takmau ikut keturunan kita?
Keturunan kita semua keluar awal tau, baby. Usia kandungan 38 minggu adik beradik aku gigih keluar dah.
Yang adik no 3 lagi la, tak sempat mak aku pergi hospital dia keluar dah kat rumah.
Adik no 2 dengan no 3 tu beza umur tak sampai setahun. Yang no 3 keluar masa yang no 2 tunggu lagi 3 hari nak besday dia yang ke 2 tahun. Gigih eh mak ayah aku? (Jangan bayangkan!!!!!)

Baby, sila ikut style keturunan kita. Keluar..keluar!!
Semalam aku mcm bising2 cakap cepat cepat turun bawah..turun bawah!! Keluar sekarang! Keluar sekarang. Memang bising tak hingat mulut aku suruh anak aku jangan tido, tapi berusaha keluar hahahaha. B

Lepas tu tiba2 anak aku mcm jadi agresif, tendang2 dan gerak2 yang style pelik dari biasa.
 entah2 die dengar cakap kot, turun2 pegi bawah hahahha.
Mesti dia tension ada mak macam aku. paksa2 keluar plak, boleh?
Kui2.
Malam karang suruh papa dia cakap elok2 suruh keluar.
Tengok2 pagi esok aku beranak. Hakhak

2 comments:

dd dudu said...

xbole esok. esok kene g jumpe rayyan. hak2

lisa kelakanye ko cakap bising2 suh bb keluar. kelaknyee kelakanyee sbb membayangkan

ja_on_seven said...

die takmo kuar~ sbb bising sgt