Friday, February 11, 2011

Bank Merah Bank Biru, U marah I love U

Hahaha mcm lagu pen merah, pen biru, u marah I love u.
Bank merah dah masukkan dah duit aku.
So untuk menjadi fair, aku mengucapkan terima kasih kat Bank Merah.

Cuma, boleh tak, lain kali staf2 tu kena bagi kursus sikit mcm mana nak deal dengan pelanggan.
Ni sikit2 orang cakap staf gomen lembab, staf gomen tak pandai jawab call, staf gomen itu dan ini.
Sama jelah, staf swasta ke, GLC ke, berlambak jugak mcm nih.
Sama la macam vendor ofis aku, tang duit laju.
Tang datang service untuk complain, lembab. Hantar email pun tak reply. Kalau gomen tak reply email harus keluar paper 3 hari berturut2 kot.
Tetibe kan nafsu nak backup gomen meluap2. Hahahha.

Sebenarnya staf Bank merah yang cari pasal dengan aku kasar2 tu dah hampir2 aku report nama dia dah. Biar la padan muka dia, sapa suruh kurang ajar. Kalau aku tak sapot bank kau, gaji kau pun sangkut laaa.
Cehhh mcm berjuta2 je kan aku invest kat bank dia. Haktui.

Ade ke patut memula ckp nak refund in 3 days, pastu 7days, pastu sebulan. Kau gila nak refund balik sebulan, ko ingat ni transaction 100billion USD convert ke RM ke? 650 jelahhhhhh!!

Ok lah, malas emo2 sebab duit dah dapat. Biasa la, manusia kan materialistik. Hahahhahhahaha.

No comments: