Thursday, February 17, 2011

Kek birthday

Kalau pergi birthday party,
mesti ada nyanyi2 lagu Happy Birthday, tiup2 lilin.
Koman2 pon nyanyi lagu Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Ismet Ulam raja..Allah selamatkan kamu. haha Ismeth Ulam Raja..Nice name, P. Ramlee. Kreatif.

Aku bukan kategori suka  makan kek. Layan kek secret recipe banana je kot. Yang lain tak layan.Kek aising lagi la..Errrrrr. Tak sedap. Tak suka.

Kalau ada majlis2 tiup2 lilin mcm tu korang makan tak kek tu?
Aku kalau kena paksa pun, aku akan makan layer bawah.
Laye atas sekali tak makan.

Sebab..



Sebab......



Sebab GELI!

Kenapa geli? Sebab orang tu tiup2 lilin haruslah bersembur sikit2 air liur dia.
Memang la dia diraikan tapi aku takde la tahap meraikan dia sampai merelakan makan kesan2 air liur beliau. Oh tak nak!!!

Entry ni ditulis sebab hari tu ade meraikan besday seseorang yang dah agak lanjut usia dan bukan sebangsa dengan aku. lepas tu aku tengok punye laaa dia bersungguh2 tiup lilin..rapat lak tu muke ke kek. Dah la lilin banyak. Aku pun tetibe mcm nak loya2 lak.

Tapi kek tu kek carrot secret recipe. Sebab tak pernah try carrot punye, so terpaksa aa makan sket dan demi menjaga hati orang yg dirai..pastu diam2 aku buang layer atas..sebab mesti dah kena air liur die..eeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwww..

So, uols, next time kalau meraikan besday sesapa, make sure ye org tu tak menyemburkan sesuatu ke atas kek. Lagi2 kalau sambutan besday tu adalah untuk 1 department ke yang libatkan beberapa org tukang tiup lilin. Yekkkkkkkkkkkkkkk...Ekekekekekek.


Aghhh malas ah nak google gambar kek. Nanti nak kena letak kredit la ape la..Takyah gambar ah.

Ok, sekian. dah abis dah.

5 comments:

ja_on_seven said...

gile ko berjaye menyaiko aku lisa!

haruslah buang layer yang teratas sekali...

dd dudu said...

aku pun dah berjaya di saiko uwaaaa :'O

xpenah pegi lagi besday yang tiup ramai2 hehe

uols, sy dah gugel image stretch mark pregnant td. huhuhuhuhu camtu rupenye

rosealley said...

uuuu xpenah pk camtu, sekarang da terpk, hebat ko mensaiko!

AiniHalim said...

Huhu... tak terpikir langsung.. NExt time remove the layer, makan yg dlm je.. Good Advice..Heehe

bini edy said...

ja,
eeeeeee geli yeeekk

dd dudu,
jgn makan tau 1st layer..

rose,
skang mesti ko dh terpikir kan..nnt ade besday party harus ko terbayang2.

BE,
bagus2. ambik nasihat yg berguna je ekekekeke.